Afscheid Sydney

5 juni 2018 - Darwin International Airport, Australië

Het laatste weekje als au pair vliegt voorbij. Naar het opera house geweest, naar een rockconcert waar ik me dood gelachen heb. Met de meiden afgesproken en alvast wat dingen aan het pakken en voorbereiden voor vertrek.

Het laatste weekend lekker gechilt met vriendinnen. Zelf de harbourbridgetoren op geweest met TE gek uitzicht. En savond bij favoriete mexicaanse restaurantjes gegeten en uit geweest met alle meiden. Een heel fijn afscheid. ❤️

Maandag was dan mijn laatste au pair dagje. Tussendoor alles pakken. En wat dacht ik dat ik me goed had voorbereid. Was mijn koffer veelste zwaar en zat mijn backpack vol gepropt. Moest ik de jongens alweer ophalen en daarna moest ik gelijk door om mijn vlucht te halen.

Dit was dus weer lekker hectisch, like always. Iedereen heel snel gedag gezegd want anders kwam ik te laat. In stijl afscheid genomen laat ik dan maar zeggen hahaha. Toch wel even een traantje laten, mijn thuis geweest voor een halfjaar. Op het vliegveld was het dan ook lastig te beseffen dat het er al op zit en dat ik deze familie niet meer ga zien.

Do gaat mijn koffer mee naar huis nemen en haalt deze daar op. Al heb ik daar nogal stress over want ik heb veelteveel spullen in mijn koffer.

Dus met de nodige stress, paniek en chaos in mijn hoofd zit ik dan weer alleen op het vliegveld. Gelukkig heb ik een lieve wereldreiziger als broer die mij toch nog een soort van gerust kon stellen via facetime❤️.

En zit ik nu met nog steeds een beetje stress paniek en vooral veel chaos in mijn hoofd in het vliegtuig onderweg naar Darwin. Waar het morgen rustig 30 graden is. Lekker die winter hier.

WESTCOAST HERE I COME.