4 maanden Down under

20 maart 2018 - Rose Bay, Australië

Jaaa ja zo druk aan het vloggen en aan het genieten dat ik vergeet te bloggen 😜😜.

Geen idee waar ik moet beginnen want ik heb nog al wat gedaan afgelopen weken Blue Mountains, Hunter Valley wine tasting, chinese newyear, een aantal walks gedaan, wat stranddagen, veeel gepicknickt, supremacy, wet and wild, een aantal musea geweest.

Krijg een steeds betere band met mijn hostfam. Met name met mij dad kan ik het opeens stukken beter mee vinden. Elke avond samen eten en daarna married at first sight kijken 😂😂 heeel leuk!! Met de jongste kan ik wel lachen maar met de oudste heb ik veeel struggles. Wat vaak heel frustrerend is. Gelukkig zie ik dat ouders hier ook mee struggelen. En heb ik vorige au pairs gesproken die dit ook lastig vonden. Op het moment heeft hij ook een of andere beugel wat het allemaal nog lastiger maakt met medicijnen nemen en eten. Vorige au pairs viel het ook al op maar ik zie soms toch wat autistische trekjes. Met stenen gooien als ik hem onverwachts kom ophalen, opeens woedenaanvallen krijgen, smooties niet kunnen drinken omdat ze niet elke dag even oranje zijn. Ik moet van alles uit de kast trekken om te zorgen dat hij klaar is om 8 uur. Hij raakt zooo snel afgeleid, ADD he 😂.

Gelukkig heb ik de kids van een andere au pair waar ik vaak kom, daar ben ik een speelatrractie en elke keer vragen ze wanneer ik weer kom. Zit ik elke week tijdens karate te kletsen met een meisje van 10 die mij super interresant vindt haha. Bij aftercare heb ik ook mijn vriendinnetjes gemaakt, want daar zit ik altijd te wachten op de jongens die niet mee willen. Zo krijg ik toch nog mn liefde en voldoening 😜.

EINDELIJK kan ik mijn vrije tijd indelen zonder me kansloos en levenloos te voelen. Heeft even geduurd maar er is genoeeeg te doen. Lekker naar het strand gaan, musea bezoeken, veeel aan het hardlopen of ergens gaan luchen. Netflix kijken heb ik dan toch echt geen geduld voor hahaha. Ik spreek nu ongeveer 2 keer per week overdag af met andere au pairs. Lul tegen iedereen aan, wat ook goed helpt! Want doordeweeks ben je anders toch wel heel alleen. Nog volop aan het genieten dat ik op het strand kan liggen, want de zomer is voorbij!!! Grapje herfst met 38 graden.

Jaaa en dan duurt het nog maar 1 week voordat Demi komt!!! En dan lekker samen de oostkust doen😍😍. Ook zit ik er dan alweer 4 maanden!!!! Waar blijft de tijd!!! Toch maar een jaar blijven dan 🤔😜