6 MAANDEN DOWN UNDER

21 mei 2018

Laatste weken in Sydney.

s Nachts kwam ik weer aan bij mijn hostfam. De volgende dag zouden we met zijn allen naar Jindabyne gaan, waar hun vakantiehuisje is. Hier zijn we 4 dagen geweest. In the middle of nowhere tussen de kangoeroes. Echt zoooveel kangoeroes en dat op koningsdag.

We hebben vooral veel spelletjes gedaan want zelf kon je niet ergens heen. Heerlijk tot rust gekomen want ik was behoorlijk gesloopt na de Oostkust. Wel fijn om de fam goed te spreken voordat het au pair leven weer begint. Zij vertelden verhalen over Europa ik over Aussie.
Samen hebben we de hoogste berg van Australia beklommen heel VET. Vorig jaar was ik op de Himalaya goals 😜.

En daar begon het au pair leven weer. Ik zat er gelijk weer lekker in door het weekendje weg met de fam.
De dagen VLIEGEN voorbij. De jongens zijn nog steeds lastig maar ik geniet ook veel meer van de grappige momenten. Dit is vooral als we kunnen spelen en ze niks moeten doen. Samen van de berg af rennen, in bomen klimmen, wedstrijdjes houden en ninja spelen HET LEVEN. Ze worden echt al oud en maken soms opmerkingen😂😂. Loop ik alleen nog maar in wijde tenten, want als ik wat straks draag is de hele dag door maakt niet uit waar booobies boobies. Vooral de busrit naar huis is altijd erg leuk iedereen spreekt me aan en loopt ons aan te kijken. De jongens kunnen ook nooit normaal doen haha.

De weekenden zijn super. Vooral leuk om iedereen na mijn travel weer te zien. En mijn verhalen te vertellen aan mijn vriendinnen hier, die alles goed begrijpen. Samen uit te gaan en elk weekend samen af te spreken. Heeeerlijk. Dit ga ik wel echt missen.
Ook doordeweeks spreken we veel meer af heerlijk chillen. Wat ga ik dit luxe leventje missen zeg haha.
Ben nu beetje alles aan het doen wat ik nog wil doen of waar ik nog een keer heen wil.
Nog twee Deense meiden gesproken en een Nederlandse meid die ik ontmoet had aan de Oostkust. En hun reis eindigde in Sydney. Heel leuk.

Een nieuwe telefoon aangeschaft, omdat ik een maand half zonder heb gelopen. Ja het geld vliegt er dan ook doorheen man man.

Na de oostkust heb ik toch EINDELIJK EEN PLAN gemaakt, wat weer rust geeft in mijn koppie. 4 juni vertrek ik en ga ik een maand lang samen met een andere au pair de westkust doen. Daarna reis ik alleen naar Alice Springs, door naar Adelaide, the Great Oceaan Road en spend ik mijn laatste paar dagen in Melbourne. Eind juli kom ik thuis en 30 juli is mijn eerste werk dag dan.........

Wat is de tijd gevlogen en wat ga ik het leven hier echt missen. IK WIL NIET NAAR HUISSS😭😭. (gelukkig heb ik nog 2 maanden ennnn een paar dagen)

1. Jolanda Berends:
    24 mei 2018
    Hee Emma, wat leuk om dit weer allemaal te horen!
    Hier gaat het leventje gewoon in volle vaart door, maar het weer maakt veel goed. Het is al een paar weken zomers warm, en de zon maakt alles mooi!
    Geniet nog even daar en ik hoop je te spreken als je weer terug bent!