OOSTKUST

21 mei 2018

28 maart tot 24 april

Jaaa dan is het eindelijk zo ver vandaag komt Demi!!! De ochtend nog werken, de jongens vermaken zodat ouders de koffers konden inpakken. Rond 12 uur kwam demi aan zo RAAR. Echt even van mijn a propos, iemand van thuis die in mijn huis is. De jongens en het huis laten zien,klaargemaakt en vertrokken.

2 nachten in hostel in Sydney geslapen. Alle hoogtepunten laten zien en natuurlijk het uitgaansleven verkent. Alles laten zien wat ik in de afgelopen maanden heb gezien, heel leuk!!
s Avonds vertrokken met de bus en 14 uur s nachts onderweg naar Byron Bay. Gelukkig hadden we de nacht ervoor door gehaald en heb ik heeeeerlijk kunnen slapen 😂👌.

Om 09.00 kwamen we aan, hebben we onze spullen gedropt bij een super groot/schoon hostel. En zijn we naar het lighthouse gelopen wat een uitzicht😍.
Aan het eind van de middag terug naar het hostel, waar ze ons niet konden
inchecken. Vanochtend met mn slaperige kop naar het verkeerde hostel gelopen😂😂. Uiteindelijk bij het goede hostel aangekomen, een of ander tentenkamp met allemaal hipsters hahaha.
Byron Bay heel leuk druk relaxthippie stadje. Nog een dagje naar Nimbin geweest waar hele vage figuren rondliepen. Hippies en junkies, helemaal uitgemagerd. Die ons brownies wilde verkopen.

Volgende stop was Surfersparadise wat een klein plaatsje langs de kust is met super hoge wolkenkrabbers. Echt waar komen ze vandaan haha. Uitgeweest en de volgende dag naar Brisbane. Helaas weinig van Brisbane kunnen zien dan mijn hostel, want ik had koorts en een keelontsteking.

Volgende stop is Noosa. Naar national park geweest erg mooi. Slangen en hagedissen gezien, helaas konden we de koalas niet spotten. Volgende dag nog wat gesurft en gechilt primaaaa.

Fraser Island WAUW wat mooi. Over het strand rijden met 4 jeeps naar allemaal mooie plekken. We sliepen in tenten en hebben mooie hikes, zonsondergang, scheepswrak en verschillende lakes gezien. Denk dat de fotos leuker zijn dan mijn verhaal.

Airlie Beach. Waar we natuurlijk veel uit zijn geweest met onze deense vriendinnen. En jawel jawel de SKYDIVE. Met een helikopter vlogen boven een deel van de Whitsundays en zijn we uit een vliegtuig gesprongen met een of andere rare vent achter met hahaha. Doood en doooood eng. Ik zeg eens en nooit meer haha. Nee super super vet. Ik ben blij dat ik het filmpje en de foto's heb want zelf heb ik er niet veel van mee gekregen WOW.

Whitsundays. Hier hebben wij natuurlijk de party boot gekozen en zaten we met allemaal gekke Engelsen. De Whitsundays was SUPER mooi! Op de boot zaten leuke glijbanenen waar ik me goed heb vermaakt. Ook hebben we nog gesnorkeld TOP.

Magnetic Island. Hier hebben we een auto gehuurd en rond gecrosst over het eiland. Ook hebben we hier koalas gezien en vast gehouden. Slangen gezien en vastgehouden. Kangoeroes gespot en zonsondergang gekeken. Was wel even wennen aan de andere kant van de weg te rijden.

Cairns. Hier zijn we naar de Great Barrier Reef geweest en hebben gesnorkeld. We hebben super mooie vissen en coraal gezien. Als hoogte punt boven een turtle gezwommen en een shark gezien😱😱.
Naar de cape tribulation en Port Douglas geweest. Hier hebben we krokkodillen gespot, watervallen en natuurlijk super mooie uitzichten gezien.

Nog een keer met demi uit geweest en samen een dagje gechilt. Apart vlogen we naar Sydney terug. Daar moesten we afscheid nemen. Wel had ik het hier even moeilijk mee want ik had natuurlijk graag mijn wilde avonturen aan mijn ouders en vrienden willen vertellen. En na 4 weken 24/7 samen word je toch wel close.

Het was een super super super reis en ben blij dat ik dit samen met Deem heb mogen doen. Veel bijzondere en ook heel veel leuke mensen ontmoet. Gelukkig blijf ik nog even in Aussie ❤️❤️