KEUZES KEUZES KEUZES

15 februari 2018 - Sydney, Australië

VAKANTIE AFGELOPEN

Laatste paar dagen van de vakantie hehe. Naar een water park geweest met een playdate. De moeder had een taxi geregeld heen en terug met de bus. Snap niet waarom niet gewoon kan auto rijden, lijkt me een stuk makkelijker.😅

De laatste dag van de vakantie mocht ik met de kids + playdate naar de bios, sushi als lunch en savonds uiteten😱😱. Goed voor elkaar hier haha.

SCHOOL BEGONNEN.

Eindelijk begin ik gewend te raken aan het “werken”. De vader die mee kijkt hoe ik kook. Moeder die op haar kamer zit, terwijl ik babysit. Jongens die continu naar hun moeder rennen en ik beetje zit te niksen. Hoe we met zn drieeën zeggen tegen de jongens dat ze moeten gaan douchen. Geld te veel noem ik het maar 😂😂. Ik sta lekker een zalmpie te bakken voor de jongens en 2 uur later zit ik aan tafel met ouders een lekker biefstukje te eten 😮😂.

Het is leven nu wat stabieler, 5 dagen “werken” en in het weekend ga ik mijn lijstje af wat ik wil doen. Loop ik iedereen dood te spammen omdat ik niks alleen wil doen. Dus heb ik al 30 meiden ontmoet, als het er niet meer zijn😅😂. Doordeweeks als de jongens naar school zijn wat picknicken met andere au pairs, wandelen, lekker op het strand liggen of shoppen.

Februari is de warmste maand van het jaar en dat is te merken. Hardlopen is niet te doen, zelfs niet om 9.00 am. Mijn hostdad gaat om 5.00 am eruit om te sporten, dat gaat me dan weer iets te ver haha. Dan zit er niks anders op dan eten en geld uitgeven😜😜. Maar moet natuurlijk niet tonnetje rond worden, dus heb ik mij aangemeld voor 30days fitchallenge.. 4 keer per week naar de sportschool wat een grap 😂😂 De eerste twee keer zitten erop, echt super zwaar hahaha. Ben benieuwd!!

Even een lijstje gemaakt wat ik allemaal nog wil doen en erachter gekomen hoeveel ik al gezien heb. Samen met deem planning aan het maken voor de oostkust nog 1,5 maand aaaaa. Wel super veel geregel en lastig kiezen wat zelf te doen en wat met een tour te doen. Gelukkig heb ik al een aantal meiden ontmoet waar ik advies aan kan vragen.

En dan zit ik nog met de GROTE twijfel wanneer ik terug naar Nederland zou gaan... In augustus, zodat ik in september kan beginnen met voltijd HBO. Of in december zodat ik in februari kan starten met deeltijd HBO. Aan de ene kant dit is de kans van mijn leven, maar ook een hoop geregel en veel stress. Maar al dat geregel heeft me ook gebracht waar ik nu ben en dat is het MEER dan WAARD!!

xxxxxxxxxxx