AU PAIR & 20TH BDAY

23 januari 2018 - Sydney, Australië

Maandag begonnen aan het au pair leven! Deze week elke dag van 07:00 tot 19:00. Erg pittig weekje omdat ik zelf nog beetje moe was van het surfen. De kinderen 2 weken met ouders geweest waren, aan mij moesten wennen en toch liever bij hun ouders zijn. Veel boos moeten worden op de kids en veel activiteiten moeten verzinnen. Aantal keer miscommunicatie gehad met vader, waardoor de sfeer ook niet altijd te genieten was. Dus maar even wat beter gaan letten op mijn engels.. Wel lastig afgelopen tijd in NL veel alleen op de groep gewerkt of met collega’s, nu heb ik ouders die overal met me mee kijken en alles op een bepaalde manier willen. Ook heb ik veel moeite met het feit dat ze zo rijk zijn. De kids super verwend worden bijvoorbeeld dat ze allebei zomaar een sportwatch krijgen van $300. En dat toch soort van een slaaf ben, maar daar krijg ik voor betaald en ben in AUSTRALIË JOEHOEEE. Met lekker weer lalalalaaa.

In het weekend naar een andere au pair gegaan. Daar gespeeld met haar kids in het zwembad. Super leuke meiden en een schattige jochie van 3. Een mega groot nieuw strak huis echt wauw. Bij haar is het altijd 7/8 graden warmer omdat ze meer het land in woont poepoe. De hostmum had me uitgenodigd om daar te blijven slapen super chil! Lekker sushi gegeten, bios geweest en zondag naar de stad geweest. Lekker bijgekomen hoop ik😜👍.

Deze week wat rustiger aan👍. Ma di wo moet ik de jongens wegbrengen om 09:00 en om 15:00 weer ophalen. Ze gaan naar tenniscamp en nog wat anders. Chil kan ik tussendoor ff de was bijwerken en lekker niks doen! Donderdag en vrijdag wel de hele dag dit ging primaaa. Naar het Australia Museum geweest, wat een uitdaging😜😂. Dit is 3 kwartier met de bus en we mogen dan terug met de taxi van moeder. Omdat de kids niet graag met de bus gaan😅.

Vrijdagavond lekker uit geweest in Sydney. Twee uurtjes geslapen en door naar de Optusswim! Een zwemwedstrijd naast het opera house waar je normaal gesproken niet mag zwemmen. 750 meter in 20 minuten primaaaa. Dacht dat gewoon voor de lol was maar de meeste waren toch aardig serieus😂😂. Badmuts gekregen en een mooie medaille. Blij dat ik geen goggles ophad er schenen namelijk veel jellyfishes te zijn en andere beesten, niet gezien 😂👋. Daarna super gezellig dagje gehad op het strand met wat meiden!!!  Zondag de Cogee to Bondi coastalwalk gedaan. Veeelste druk natuurlijk op zondag, slim van me. Zo ben je tenminste nooit alleen!!😜 Savonds uitgegaan in Bondi omdat ik snachts jarig ben!! Helaas was het feest om 22:00 al afgelopen😂😂. Wat een grap. Wel weer even bijgekletst met mijn belgische vriendin!

Maandagochtend wakker geworden met super lieve berichtjes!! Mensen hebben gedacht aan het tijdverschil super!!

Toen ik beneden kwam wisten de jongens en mijn hostdad niet dat ik jarig was haha. Naar het strand geweest met de oudste waar ook vriendjes zouden komen. Na veel geschreeuw en gehuil toch een super leuke middag gehad😆😂. Uitgenodigd bij een van de moeders thuis om cake te eten, zij was gisteren jarig. Super super lief en gezellig gekletst terwijl de kids aan het spelen waren. Chil daggieee zo.

Een bloemetje gekregen van mijn hostmum en heeerlijk uiteten geweest, met uitzicht op Bondi Beach!! Super lekker en heeel lief van mij familie! Van thuis nog een pakketje gekregen met shampootjes en een geurtje, lief!!!!!! Super veel berichtjes gehad van mijn nieuwe vrienden hier😜, maar ook veel positieve reacties over dat ik hier zit. Helemaal gelukkig joeee!!

Bedankt🤗👋

1. Jolanda Berends:
    23 januari 2018
    Hoi lieve Emma! Gefeliciteerd nog! Ik geniet zo erg van je berichten, echt heel leuk om te zien:)
    Haal er uit wat er in zit!