Eerste dagen in Sydney.

3 december 2017 - Sydney, Australië

Op avontuur in de Sydney.

28-11. Wakker snel ontbijt halen!! Al 24 uur niet gegeten en 17 uur in de capsule gelegen Poepoe, lekker dan 😂🤦‍♀️. Na een heerlijk ontbijt, naar the Opera House and the Sydney Harbour Bridge gegaan. Zoooo mooi! Helemaal gelukkig!😜 Hier doe je het voor. Even wat selfies gemaakt en daarna lekker alleen gaan lunchen 😂. S' middags nog door the Royal Botanic Gardens gelopen en wat gechilt. En eind van de middag uitgestapt bij St. James, waar een winkelcentrum van 7 verdiepingen was met overal verlichtingen en kerstbomen. Jawel de Zara gespot. Ik kan hier dus gewoon kleren kopen fiew. Super leuke winkels gezien, joehoeee.

Vandaag ging het wel makkelijk om mezelf te vermaken. Wel mis ik het communiceren. gelukkig heb ik mijn vlogcamera waar ik mijn ei kwijt kan 😜.
Ondertussen een berichtje op Facebook gezet in au pairs Sydney. Via via heb in het contact van een Belgisch meisje gekregen. Via Facebook contact gemaakt met 2 Nederlanders, 8 Duitsers en 1 Italiaan. Ben benieuwd!
Vanavond weer op tijd mijn capsule in, de jetlag uitslapen!

29-11. Joeee volgens mij ben ik door mijn Jetleg heen!! Vannochtend druk geweest met contacten op te bouwen via facebook😜. Daarna even opgezocht waar ik vandaag heen kan gaan.

Naar Tumbalong park geweest en door gelopen naar Pyrmont, erg mooi. Zo langs de boulevard helemaal door naar Barangeroo park. Super veel gelopen en uiteindelijk de train gepakt naar North Sydney. Daar wat gegeten en terug gelopen over de Harbour bridge man man wat was dat hoog 😧.
Daarna lekker in mijn eentje gechilt want het was veelste warm. Op de terugweg naar huis langs een andere shoppingmal gelopen jezus wat veel winkels zeg. 😍
Tegen elk persoon die wat verkocht of reclame maakte aan gelult zodat ik toch nog iemand had om mee te praten 😂.

30-11. Vandaag er achter gekomen dat ik al moest uitchecken 😂😂.  Wat ben ik toch oplettend🤔.  Morgen haalt mijn hostmum mij pas op. Dus waar moet ik nu heen paniek paniek.
Uiteindelijk naar een hostel een halfuur hier vandaan! Alles uitgezocht via Google maps en wat kon ik alles makkelijk vinden, ongelooflijk. En jaaa daar kwam ik uit bij een supermarkt met dezelfde naam😂😂.  Stond ik daar met mijn kapotte koffer en backpack in de brandende zon😂🤦‍♀️. Uiteindelijk WiFi gevonden en het hostel toch nog kunnen vinden. Super mooie locatie, naast the University of Sydney.

Daarna leek het me een goed plan om de bus te pakken en ergens uit te stappen waar het leuk was. Dit ging heel goed tot dat mijn telefoon uit viel en ik niet wist hoe mijn hostel heette, welke bus ik moest hebben en waar ik moest uitstappen.
Uiteindelijk op de gok wat gedaan en na lang zoeken het hostel gevonden👍. Vandaag dus vrij weinig gedaan, mijn hostel gevonden, verdwaald geraakt en weer gevonden. Wel veel gelopen en veel van Sydney gezien haha.

Morgenochtend word ik opgehaald door een taxi en ga ik naar mijn hostfamily!