Christmastrip

27 december 2017 - Cronulla, Australië

CHRISTMAS

Vandaag vertrok ik naar Cronulla. Voordat ik ging kreeg ik nog even 70$ in mijn handen gedrukt van mijn hostdad, als christmaspresent😊👍. Ik zou met een belgisch meisje naar de figure eight pools gaan met gehuurde auto, maar dat was te gevaarlijk ivm te hoge golven. Helaaaaas. Toen hebben het hele strand afgelopen. Waar ik overheen ben gevlogen toen ik naar Sydney vloog. We hadden de laatste bus terug gemist en omdat we nogal afgedwaald waren reden er ook geen ubers. Dus besloten we maar te gaan liften😂😂. Bij mensen die turtles hadden gezien, super aardig en een leuk accent😂👍. Voor het eerst gelift ✅😂.

Heerlijk gegeten en natuurlijk nog even uitgeweest in Cronulla!!

In het hostel op de kamer met een oude vrouw die al 5 maanden in dit hostel verblijft 😅. Ze vond dat we niet goed gekleed waren tegen de UV stralingen, dat we maar even de weerapp moeten downloaden. Toen we de gordijnen dicht deden vroeg ze waarom we haar plant vermoorden en deed ze de gordijnen weer open😂😂. Dus lag mijn blegische vriendin lekker in het licht. Wat heb ik gelachen om alle discussies van die vrouw met die Belg.

Beneden mij sliep een stel die elkaars tenen aan het masseren waren, wat een gezelligheid hier!! Gelukkig had ik mijn oordoppen en nachtmasker bij me.

Vandaag met de ferry naar het Royal National Park, nog even een rog gespot. Super mooi gelopen langs de kust. De terug weg dwars door het Royal National Park gelopen, kwam geen einde aan. Het was ook nog is super warm met onweer en af en toe een regenbui, wat het wel weer spannend maamre. Uiteindelijk kwamen we aan bij grote weg en hebben we weer gelift. Jaaa terug naar het dorp water halen en op het strand liggen 😍😍. Tot dat we opeens de brandweer hoorde, ho ho ho de kerstman zat erop😂😂😂😂. Wat een grap.

Lekker fish and chips gegeten in het hostel. Daarna naar een christmasparty gegaan van vrienden van mensen uit het hostel, super gezellig!! Alleen jammer dat ik pas om 5 uur in bed lag en om 06:20 mijn trein ging😂😂. Om 08:00 kwam ik aan bij het motel en was ik precies optijd voor het onbijt, lekker🤢🤢. Liepen er ook nog 2 van die vieze honden op mn brakke dag bah bah😂. Om 12 uur zou er een kerstlunch zijn, mooi dan kan ik nog gaan lekker slapen.

Uiteindelijk toch maar besloten om naar Sydney te gaan bbqen en wat drankjes te doen met andere nederlanders. De kerstlunch maar te skippen aangezien er nog al een dooie sfeer hing. Een super lekkere en gezellige bbq gehad, toen weer anderhalf uur terug met de trein. Gelukkig was ik moe en had ik 5 wekkers gezet anders had ik mij halte nog gemist ook😂. Toen gauw mn bed in want mn roommates sliepen al.

Jaaa boxingday! Vandaag heb ik mijn eerste surfles😍☀️.

1. Jannie:
    31 december 2017
    Emma, een heel goede jaarwisseling! 🤝💋💫🍾
  2. Jolanda Berends:
    2 januari 2018
    Hoi Emma! Wat zie ik weer prachtige foto's, en wat fijn dat je nog steeds mooie avonturen beleeft. Ik wens je een prachtig 2018 met nog veel meer avonturen en mooie momenten!